Jäsenyys

Kaupunginpuutarhurien Seuran jäsenyyttä voivat hakea kaikki kuntien, valtion tai muun julkisyhteisön ja näiden omistamien yhtiöiden puisto- ja viheralan johtavat tai vaativissa asiantuntijatehtävissä työskentelevät viran- ja toimenhaltijat, jotka haluavat edistää yhdistyksen toimintaa.

Elokuussa 2023 seuran jäsenmäärä on 239.

Liittymismaksu 0 €
Jäsenmaksu sisältäen Viherympäristö -lehden 50 €/v
Jäsenmaksu ilman Viherympäristö -lehteä 40 €/v

Seuran jäsenet saavat 10 % alennuksen Viherympäristöliiton järjestämistä koulutuksista. Jäsenyyttä koskevissa asioissa voit olla yhteydessä Esa Rouvaliin.

Hakemuksesi voit lähettää jäsenhakemuslomakkeella.
Hakemukset käsittelee ja hyväksyy seuran hallitus.

Vuoden 2023 - 2024 hallituksen yhteystiedot:

Puheenjohtaja

Jaana Mähönen
email: etunimi.sukunimi@joensuu.fi
Joensuun kaupunki

Kuvassa hallituksen jäsenet istuvat Oodin edustalla olevan kukkapenkin edessä, aurinkoisessa säässä.
Pohjoismainen Puistokongressi ja KPS:n kesäluentopäivät vietettiin 2023 hienoissa puitteissa Oodissa Helsingissä. Hallitusta edustivat (vasemmalta alkaen) Timo Koski (Tampere), Masa O. Wacklin (Kuopio), Mia Terämä (Pirkkala), Susanna Lappalainen (Hämeenlinna), Jaana Mähönen (Joensuu), Esa Rouvali (Pori) ja Katriina Arrakoski (Helsinki). Kauden 2023-24 hallitusjäseniä ovat lisäksi Leila Grönholm (Forssa) ja Sari Palo (Oulu).

Hallitus toiminnansuunnittelupäivillä Kangasalla 2021. Vas. Masa O. Wacklin Kuopio, Timo Koski Tampere, Leila Grönholm Forssa, Katriina Arrakoski Helsinki, Esa Rouvali Pori, Susanna Lappalainen Hämeenlinna ja Marko Vuorinen Mikkeli. Kuvasta puuttuvat etänä osallistuneet Pirjo Koskinen Vantaa ja Tuija Pajunen Jyväskylä.