Webinaari 13.3.2024

NYKYPÄIVÄN HOITOSUUNNITELMA – toteutuuko kunnossapito suunnitellusti?

Päivän aikana käsitellään nykyajan hoito- ja kehittämissuunnitelmien toteutumista tilaajan, suunnittelijan sekä urakoinnin näkökulmasta. Mitä haasteita uudentyyppiset kasvillisuusalueet aiheuttavat eri toimijoille? Miten kunnossapito tulisi huomioida suunnitelmissa paremmin? Puhetta johdattelee Katriina Arrakoski, yksikön päällikkö, kaupunkitila- ja maisemasuunnittelu, Helsingin kaupunki.

HINTA: Jäsenistölle ilmainen ja muille osallistujille 45€ (alv. 0%, yhdistys ei verovelvollinen). Opiskelijat -50%.

Ilmoittautuminen on sitova. Teams-linkki lähetetään ilmoittautuneille edellisenä päivänä. Tapahtuma laskutetaan annettujen tietojen perusteella jälkikäteen.

Webinaari aloitetaan klo 9:30 ja päättyy klo 14:30.

Webinaarista ei tehdä tallennetta, joten kannattaa tulla mukaan live-lähetykseen.

Katso päivän ohjelma tästä linkistä.

Save the Date 28. - 30.8. 2024:

'Viisaasti kohti tulevaisuutta'

KPS:n kesäluentopäivät 2024 järjestetään yhteistuumin Espoossa ja Kauniaisissa.

Perinteinen Pretour pidetään keskiviikona 28.8.2024. Varsinainen juhlaillalliseen päättyvä seminaaripäivä Espoon  Dipolissa on torstai 29.8. Perjantaina 30.8. retkeillään sekä Espoon että Kauniaisten kohteissa. Päivät päättyvät perjantaina, erillistä Postouria ei vuonna 2024 järjestetä.

Varaa ajankohta kalenteriisi jo nyt ja seuraa ilmoittelua

Lämpimästi tervetuloa!

Espoon Dipoli. Kuva Espoon kaupunki - Janne Ketola/ Summit Media Oy, 2019.

KPS:n kesäluentopäivät 2023

Pohjoismainen puistokongressi

14.-15.9.2023 Helsinki, Oodi

'Luontopohjaiset ja ilmastoviisaat viheralueet' - Nature based and climate wise parks

Suuret kiitokset Helsingin kaupungille, osallistujille ja luennoitsijoille!

Oodin rakennus iltavalaistuksessa viistoilmakuvana
Oodi. Kuva (c) Tuomas Uusheimo, Exterior

Webinaari 28.3.2023

NIITYISTÄ ON MONEKSI – viherryttämistä ja luonnon monimuotoisuutta

Kiitos osallistuneille ja luennoitsijoille! Materiaalit löytyvät täältä.

Tervetuloa mukaan!

Kiitos osallistumisesta 2022!

'Vesi maisemassa' -teemalla vietetyt Oulun Kesäluentopäivät 24.-26.8.2022 keräsivät laajan osallistujajoukon. Kiitokset kaikille mukana olleille ja erityisesti Oululaisille sujuvista järjestelyistä ja hienoista retkikohteista.

Luentopäivien materiaalit voit ladata alla olevien linkkien kautta.

Oulun päivien osanottajajoukko.

Virittäydy tunnelmaan ja katso video Oulun Hupisaarilta.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Webinaari 24.3.2022

Viheralueiden turvallisuus

Kiitos kaikille webinaaripäivään osallistuneille! Kuulolla oli lähes 100 henkilöä!

Jäsenkirjeestä 1/2022 löydät yhteenvedon luennoista.

Katso pidempi esittely tästä (video aukeaa uuteen ikkunaan)

Webinaaripäivä 2.2.2021

Seura järjesti onnistuneen webinaaritilaisuuden aiheesta RAMS 2020 ja valmistelussa oleva VKT 2021. Osallistujia etäyhteydellä oli noin 100. Kiitos osallistumisesta!

Luentomateriaalit löytyvät vasemman reunan otsakkeen alta.

Luontomatkailu ja viheralueiden markkinointi Forssa 21.-23.8.2019

Kesäluentopäivät 2019, valokuvaaja Elina Wirkkala